از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

اللهـــــم عجل لولیک الفـــــرج

صحبت روى تو را هر دم شنیدن تا بکى

در دلم نقش جمال تو کشیدن تا به کى؟


 اى چراغ زندگى روشن نما قلب مرا

 بى تو در تاریکى دنیا نشستن تا به کى؟


 تو کریمىّ و منم یک طایر بى آشیان

روى بام این و آن دائم پریدن تا به کى؟


 راویان گویند روى گونه‏ات خالى بود

یک نظر خال سیاهت را ندیدن تا به کى؟


 داغ دوریّت زده بر خرمن هستى شرر

طعم دورىّ و غم هجران چشیدن تا به کى ؟


 من خودم دانم نیم لایق براى نوکرى

پادشاها از نوکر خود دل بریدن تا به کى؟


 عاشقانت را تو مى‏خوانى بسوى خیمه‏ات

منتظر ماندن براى خواندن من تا به کى؟


 یا بُکش یا زنده کن قلبم به نور فاطمى

بى وجودت نازنینا زنده ماندن تا به کى؟


 وقت مردن یک نگاه تو به فریادم رسد

بى وجودت مَه جبینا جان سپردن تابه کى؟


 روز و ماه و سال‏ها بگذشت در هجران تو

در فراقت صبح ها را ندبه کردن تا به کى؟


 جان فداى غربتت، برگو که اى پور على

همچو حیدر سر درون چاه بردن تا به کى؟


 اى صبا از من به آن آرام جان و دل بگو

طعنه‏ ها از سوى دشمن‏ها شنیدن تا به کى؟






نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

اللهـــــم عجل لولیک الفـــــرج

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

صحبت روى تو را هر دم شنیدن تا بکى

در دلم نقش جمال تو کشیدن تا به کى؟


 اى چراغ زندگى روشن نما قلب مرا

 بى تو در تاریکى دنیا نشستن تا به کى؟


 تو کریمىّ و منم یک طایر بى آشیان

روى بام این و آن دائم پریدن تا به کى؟


 راویان گویند روى گونه‏ات خالى بود

یک نظر خال سیاهت را ندیدن تا به کى؟


 داغ دوریّت زده بر خرمن هستى شرر

طعم دورىّ و غم هجران چشیدن تا به کى ؟


 من خودم دانم نیم لایق براى نوکرى

پادشاها از نوکر خود دل بریدن تا به کى؟


 عاشقانت را تو مى‏خوانى بسوى خیمه‏ات

منتظر ماندن براى خواندن من تا به کى؟


 یا بُکش یا زنده کن قلبم به نور فاطمى

بى وجودت نازنینا زنده ماندن تا به کى؟


 وقت مردن یک نگاه تو به فریادم رسد

بى وجودت مَه جبینا جان سپردن تابه کى؟


 روز و ماه و سال‏ها بگذشت در هجران تو

در فراقت صبح ها را ندبه کردن تا به کى؟


 جان فداى غربتت، برگو که اى پور على

همچو حیدر سر درون چاه بردن تا به کى؟


 اى صبا از من به آن آرام جان و دل بگو

طعنه‏ ها از سوى دشمن‏ها شنیدن تا به کى؟




۹۵/۰۵/۱۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۳)

۰۸ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۴۹ http://naghleghol.ir/


باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت
منتظرمطالب بعدی شما هستیم
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۲ رفاقت به سبک شهید
عالی
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۴ ♦♦ حسین ♦♦
+++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.