از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ

من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم...

لطفا بیایید

در عمل هم

عاشق مبارزه با

صهیونیسم باشیم...




پی نوشت:

شعار خوب است ولازم

اما لطفاً فقط به

شعار بسنده نکنیم!!!



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم...

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ

لطفا بیایید

در عمل هم

عاشق مبارزه با

صهیونیسم باشیم...




پی نوشت:

شعار خوب است ولازم

اما لطفاً فقط به

شعار بسنده نکنیم!!!

نظرات (۱)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" من در عمل عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/37526
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): کمترینِ کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آن رسوا سازد. این افراد بویی از انسانیت نبرده‌اند."
یا علی
پاسخ:
علیک سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.