از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ب.ظ

دروازه سرنوشت ساز...

دروازه ی ورود

به جهنم بود کربلا...!!!

برای کسانی که

با کاروان یزید بودند...


و دروازه ی

ورود به بهشت ...

برای کسانی که

با کاروان حسین(ع)بودند...



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

دروازه سرنوشت ساز...

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ب.ظ

دروازه ی ورود

به جهنم بود کربلا...!!!

برای کسانی که

با کاروان یزید بودند...


و دروازه ی

ورود به بهشت ...

برای کسانی که

با کاروان حسین(ع)بودند...

۹۳/۰۸/۲۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۴)

۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۱ علیرضا بیگدلی
باسلام
بروزم هستم با عنوان:
مرثیه ایی بر مذاکرات شاید هسته ایی !
http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/09/03/mozakerat2434234
نظر فراومش نشود!!!
فرهنگ پرواز
باتشکر
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۰ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
چند وقت است دلم می‌گیرد
دلم از شوق حرم می‌گیرد

مثل یک قرن شب تاریک است
دو سه روزی که دلم می‌گیرد

مثل این است که دارد کم کم
هستیم رنگ عدم می‌گیرد

دسته سینه زنی در دل من
نوحه می خواند و دم می‌گیرد

گریه‌ام، یعنی باران بهار
هم‌ نمی‌گیرد و هم می‌گیرد

بس که دلتنگیِ من بسیار است
دلم از وسعت کم می‌گیرد

لشکرِ عشق، حرم را به خدا
به خود عشق قسم می‌گیرد
)قیصر امین پور(
یا حضرت روزهای غروب جمعه :

دلم از هزار راه ِ رفته، بی تو باز گشته است…
ایوب هم اگر بود، چشم می بست از انتظار آمدنت …
۲۷ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۶ یک نقطه (جوجه گرافیست جنگ نرم)
:. مجموعه ۲ پوستر لبیک یا امام خامنه ای.:

http://yeknoghteh.ir/1393/08/27/%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-2-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%84%D8%A8%DB%8C%DA%A9-%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.