از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ

زندگی واقعی

اعتکاف یعنی
مصداقی از
زندگی واقعی...


نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

زندگی واقعی

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ
اعتکاف یعنی
مصداقی از
زندگی واقعی...

نظرات (۱)

۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۸ بهنام عبدالهی
سلام دوست گرامی و صاحب این وبلاگ.
من وبلاگی با عنوان داستان هایم دارم، آخر من یک نویسنده ام.
به همین علت به کمک شما نیاز دارم.
شما باید به وبلاگم بیایی و آخرین داستانم یعنی درخت را مطالعه کنی و برای حمایت از من بنر این داستان را در وبلاگت به نمایش بگذاری.
راستی باید حتما نظر بدی چرا که انتقاد پذیری روشن کننده ی راه نویسندگی است.
پاسخ:
علیکم سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.