از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

رزق و روزی

میون روضه ات
روزی می گیرم...


نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

رزق و روزی

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ
میون روضه ات
روزی می گیرم...
۹۲/۰۶/۲۳ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۲۱)

۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۰ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامـــ
آقاجان سلام ...
نمی دانم از چه بگویم و از چه بگریم ...
از نبودنتان ...
یا از بودنتان ...
بودنتان هم همانند نبودتان سخت است ...
سخت است من باشم و تو نباشی ....
سخت است خویش را یار نامیدند و تو را مولای ... ولی ندانم کجایی ...
جمکرانی یا گوشه ای از شش گوشه ...
بر مزار مادر غریبت هستی و یا دیده دوخته ای به گنبد طلای جدت ... علی بن موسی الرضا ...
و یا نگاهت بر ایوان طلای جدت علی است ... عجب صفایی دارد ....
و یا ...
در خیمه خویش منتظر منتظران خویشی ... منتظر من ... بلکه آدم شوم و نوکری ز برای درگاهت ...
آقاجان ...
دعایم نکنی نوکر که هیچ ... آدم هم هیچ ... موجود نمیشوم ...
آقاجان ...
دعایم کن ...
دعای هدایت .... آدمیت ... شهادت
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
۰۲ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۲ انگل جامعه
یو لایو می
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۵ نازنین روانبخش
سلام
مطالبی که دیشب حاج اقا پناهیان در مورد شهدا تو دانشگاه مون گفتند رو توی وبلاگ گذاشتم . صحبت های جالبی بود که برای خود من خیلی خیلی تازگی داشت ... واقعا تا حالا از این زاویه به ماجرای شهادت نگاه نکرده بودم ...
دوست داشتم این اطلاعات جدید رو با دوستای مومن مجازی سهیم باشم ...
خوشحال میشم تشریف بیارید ....
یا علی
پاسخ:
علیک سلام

ان شاء الله
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۸ جوجه مبارز
سلام

با پست " ملکــــــــــــه دبی" بروزم.

یا زهرا

مبارز

mobaarez.ir
با سلام به روزم با مطلب از کتاب {المراقبات}
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۹ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
اعلام نتایج مسابقه شماره 3
و
مسابقه ی شماره 4
با ما همراه باشید
ممنون
با سلام
کمی دیگر مهمانید به

*باران وبوتراب*خواندنی وچشیدنی است...

تقدیم به شما که از عاشقان حضرتش هستید

یا علی
پاسخ:
علیک سلام
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۳۷ محمد حسین عباسی
خدا کنه دستمون رو رد نکنه
بعد از مدت ها به روزم ... خوشحال میشه نظرتون رو بدونم!
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۲ مصطفی طالبیـ
با یک ذهنیت خیلی خوب برای دیدن پل چوبی رفتم...دلم یک فیلم خوب ایرانی میخواست...فیلم اما آنقدرها که میگفتند و فکر می کردم خوب نبود...

با موضوع بالا به روزم...
مثل همیشه زیبا...
مانا و پیوسته باشی...

یا علی
با سلام به روزم با مطلب راهنمایی کردن بنده
لطفا نظر بگذارید.یاعلی
بامطلب بنام
پدر/چای/امتحان؟!
بروزم

http://masjoud.blog.ir/1392/06/28/%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86
بین روضه برات میمیرم
میمیرم،کربلا میگیرم
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۱ امیرابوالفضل علوی
و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
یا ضامن آهو..
سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


حکومت دینی به زبانی ساده

راز های قرآن - بخش دوم

از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد

غمزه ای مشکل گشا دارد که مشکل می برد

گر نقاب از چهره گیرد آن نگار نازنین

پرتو رخساره اش دلهای مایل می برد

میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
سلام...
به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)...
به روزم با:
"حضرت ماه"
با عرض سلام و ادب احترام قطعا مطالب وبلاگ شما در رشد و تعالی فرهنگ تشیع در فضای مجازی مفید و موثر خواهد بود به امید موفقیت و آرزوی شاد کامی با وبلاگی تحت عنوان سفیر تدبیر با آدرس ذیل منتظرتان هستم .

www.safiretadbir.blog.ir
با سلام ایام ولادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بر شما مبارک
به روزم با انتظارات امام رضا(ع) از شیعیان چه بود؟
آفرین
ولی یه کم تو جملاتت ابهام رو بیشتر کن
برفارتم بخون
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۸ عباس الاسوند
سلام علیکم برادر بااین مطلبت خیلی حال کردم عالی بود...یاعلی
http://beyade-khakiha.blog.ir/1392/06/22/%D8%B9%D8%AC%D9%84%D9%87-%D9%86%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D9%88%D9%86


یالثارات الزهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.