از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ب.ظ

لباس مهمانی!!!

دیگر دارد موعد

میهمانی خدا فرا میرسد...

راستی تو چه می پوشی

برای مهمانی؟؟؟


من که همان لباس گناه

پارسالی را بر تن دارم...!!!

و دیگر هیچ ندارم....



پی نوشت:

عبایی از استغفار هم برای

این مهمانی آورده ام!!!

اما چه کنم که

عبا که پیرهن نمیشود...!!!




نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

لباس مهمانی!!!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ب.ظ

دیگر دارد موعد

میهمانی خدا فرا میرسد...

راستی تو چه می پوشی

برای مهمانی؟؟؟


من که همان لباس گناه

پارسالی را بر تن دارم...!!!

و دیگر هیچ ندارم....



پی نوشت:

عبایی از استغفار هم برای

این مهمانی آورده ام!!!

اما چه کنم که

عبا که پیرهن نمیشود...!!!


۹۲/۰۴/۱۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۱۱)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۷ ₪نگـارنـده ₪
متن تأمل برانگیزی بود...
شرمنده خدا هستیم با دستان خالی و پرونده پر...
پاسخ:
...گناه
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ محیط مذهبی
سلام باحال بود موفق باشی راستی این سحر ها و افطارها امام زمان رو از یاد نبر برا سلامتی و برا ظهورش دعا کنیم یا علی
۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۷:۵۹ طنین غربت
گرچه با لباس آلوده به گناه پا به آستان ضیافت الهی گذاشته ایم از درگاه بی کران رحمتش لباس تقدا را مسئلت می کنیم
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
بسیار زیبا.
التماس دعا.

اللهم عجل لولیک الفرج
الهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک



۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۰ حسین رضائی فرد
رمضانتان پر برکت . . .

ماه رمضان مبارک
پاسخ:
سلام


همچنین
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۰ یه دونه فاطمه
لایک
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۶ حسنا بانو

عبا که پیراهن نمی شود ...

 

عالی بود و البته شدیدا قابل تامل!

اغفرلنا ذنوبنا الهی...
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۷ وبلاگ شهدا شمع محفل بشریتند
پاسخ:
سلام

برشما هم مبارک
شاید بهتر باشه به جای پوشیدن ، لباس گناه رو در بیاریم
نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر میکنم  1روز دیگه میگم چه لباسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.