از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۹ ب.ظ

در من گُل کرده

 در من گُل کرده است...

نوستالژی...

برای کربلا



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

در من گُل کرده

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۹ ب.ظ

 در من گُل کرده است...

نوستالژی...

برای کربلا

۹۱/۰۶/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۶)

سلام دوست عزیز
ممنونم از مطلبت
به روزم با "ما اینیم! فهمیدی؟!"
و "چه میکنه این ساندیس!!!"
منتظر حضوره گرمت هستم
یا حق

۲۳ دی ۹۱ ، ۲۱:۰۶ دیوونه ی حسین
سلام
یه پست جدید گذاشتم با نام شهید ، می خوام درموردش نظر بدید .
منتظرم...

یاحسیــــــــــــن
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۷:۰۳ دختر چادری


سلام.

خدا قوت!

خبری ازتون نیس. پرواز منتظرتونه.

salam be roozam
مرضیه هاشمی و حمیدرضا مقدم فر
کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین الملل
موضوع اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7016

این من نه منم تنها آید زهمه آوا
رهبر نشوی تنها من یار تو می گردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.