از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۵۱ ب.ظ

ابن ملجم مرادی...

فرد کمی نبود...

شاگرد امام علی(ع)

حافظ قرآن

جانباز اسلام

...

اما شد قاتل امام علی (ع)...

ابن ملجم مرادی را می گویم.

پی نوشت:

جزء خواص بود ابن ملجم مرادی.

آن هم از نوع بی بصیرتش.



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

ابن ملجم مرادی...

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۵۱ ب.ظ

فرد کمی نبود...

شاگرد امام علی(ع)

حافظ قرآن

جانباز اسلام

...

اما شد قاتل امام علی (ع)...

ابن ملجم مرادی را می گویم.

پی نوشت:

جزء خواص بود ابن ملجم مرادی.

آن هم از نوع بی بصیرتش.

۹۱/۰۵/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۱۲)

این خیلی دردناکه
من هر روز از خودم میپرسم شاید من هم یک کوفی بیشتر نیستم
این حس اعتماد به نفسم رو میگیره ازم
و همیشه معلق هستم
و از خودم بدم میاد
۲۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۴۶ محب اهل بیت
از جانباز اسلام به شقی ترین فرد عالم تبدیل شد!
خدیا لحظه ای ما را به حال خودمان وامگذار
علی علی
الانم هستن میشه بازم ازشون دید

مگه همین مسعود رجوی نبود حافظ قرآن فلان و بهمان اما شد رئیس سازمان منافقا ...

مگه همین رفسنجانی نبود یار امام ....

دس به دلم نذار که خونه ...
سلام
سعی کنید قران انیس و مونستان باشد ، نه زینت دکورها وطاقچه های منزلتان شود ،بهتر است قرآن را زینت قلبتان کنید. شهید سید مجتبی علمدار


salam
shoma ham lonk shodi
montazere nazatet hastam machenan
۲۰ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۹ زینت زن =حفظ حجاب
بصیرت یعنی اینکه بدانیم

شمری که سر حسین(ع) را برید ، جانباز صفین بود.


امام خامنه ای.
سلام
طاعات و عبادات قبول حق
به منم سر بزن
در این ایام حتما برای فرج مهدی عج دعا کنید
التماس 2آ
اسطوره علم و ولایت را شکستند
دیدید ارکان هدایت را شکستند
دیگر اذان گویى نماند از بهر کوفه
بگرفت رنگ خون تمام شهرکوفه
شهادت امام علی علیه السلام تسلیت باد

سلام با زندگی روحانی شهید مهدی توکلی به روزم
اسطوره علم و ولایت را شکستند
دیدید ارکان هدایت را شکستند
دیگر اذان گویى نماند از بهر کوفه
بگرفت رنگ خون تمام شهرکوفه
شهادت امام علی علیه السلام تسلیت باد

سلام با زندگی روحانی شهید مهدی توکلی به روزم
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۰۳ زینت زن =حفظ حجاب
سلام.

بروز هستم.

۱۹ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۳۹ طلبه ریحانه
به روزم
سلام
وب زیبایی داری استفاده کردم
خوشحال میشم به منم سر بزنی
و اگر قابل دونستی با اسم نسل 60 لینک کن
منتظر حضور گرمت هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.