از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ق.ظ

هنوز دلم پادگان شهید محمودوند است....

آپلود سنتر عکس رایگان


یادش بخیر

کنار شهدا...

عجب شب هایی بود

وعجب صبح هایی...(بچه های معراج گرفتن)

با آقای /م/{مسئولمان}

عجب شربت هایی درست میکرد سجاد...

با همکاری برادران کُرد

و من آن جا منقلی بودم

منظورم همان اسپندی

درب معراج است

عجب زغال هایی داشت

برای اسپد

دلم سیاهم را سفید میکردند...





نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

هنوز دلم پادگان شهید محمودوند است....

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ق.ظ
آپلود سنتر عکس رایگان


یادش بخیر

کنار شهدا...

عجب شب هایی بود

وعجب صبح هایی...(بچه های معراج گرفتن)

با آقای /م/{مسئولمان}

عجب شربت هایی درست میکرد سجاد...

با همکاری برادران کُرد

و من آن جا منقلی بودم

منظورم همان اسپندی

درب معراج است

عجب زغال هایی داشت

برای اسپد

دلم سیاهم را سفید میکردند...



۹۱/۰۴/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۱۱)

دلم داره میترکه

نمیدونم چرا شهدا دعوتمون نکردن

امسال تمام برنامه ام و چیده بودم که برم خادم شم

اما نشد که نشد

خودم و زدم به در و دیوار

اما نشد

خوش به حالت

منم اسفندی بودم

هنوزم که هنوزه بوی اسفند که میاد بغض میکنم

دعام کن خادم

دعام کن

دعا کن امسال لایق شم

پاسخ:
سلام
انشاالله سال بعد باهم
سر یه منقل...
سلام
بچه ها شما رو بخدا من رو دعا کنید....از فروردین 91 انقدر دلم سیاه شده که دیگه نمی طلبن...

به یاد مداحی معراج ...من یه نوکر در به درم...
بخدا در به در شدیم و مست...
دعا کنید...
یاعلی
۲۸ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۸ خادم الشهدا
سلام بسیجی
منم مثل شما خادم الشهدا هستم در منتطقه اندیمشک اردوگاه شهید جعفر زاده
به من سربزن
یا علی
عالی بود
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۴:۰۵ حنیفاسادات
محمودوند...
عجب دل لرزه ای گرفتیم آنجا...
عکسش محشره

پاسخ:
خودش(معراج) محشرتره...
راستی لینکتون کردیم
پاسخ:
منم...
سلام
بنده شما رو لینک کردم
شما اگه مایل بودی بلینک
یازهــــــــرا
۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۹ عشق یعنی ی ÷لاک
دیریست که ما منتظر روی تو هستیم
ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم


دیریست که دلداده ما خانه نشین است
جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است
آپم بیا دفاع کن.
سلام
خسته نباشید
اگه مایل بودی بیا تبادل
یازهـــرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.