از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ق.ظ

من چه کردم با عزیز فاطمه؟

تا دلم غافل ز مولا می شود

پای من سوی گنه وامی شود

تا مرا نفسم به ذلت میکشد

مهدی زهرا،خجالت میکشد

کار من تنها دل آزردن شده

کارمهدی ،خون دل خوردن شده

روز و شب گویم به خود با واهمه 

من چه کردم با عزیز فاطمه؟



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

من چه کردم با عزیز فاطمه؟

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ق.ظ

تا دلم غافل ز مولا می شود

پای من سوی گنه وامی شود

تا مرا نفسم به ذلت میکشد

مهدی زهرا،خجالت میکشد

کار من تنها دل آزردن شده

کارمهدی ،خون دل خوردن شده

روز و شب گویم به خود با واهمه 

من چه کردم با عزیز فاطمه؟

۹۱/۰۳/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۳)

۱۴ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۱۵ حنیفاسادات
به روزیم
سلام
مطالب تکان دهنده ای نوشته اید مخصوصا توصیه ی اخلاقی ایت الله دستغیب که بارها خوانده ام وباز هم میخوانمش ومیخوانمش
کاش...
ممنون
یاحق
سلام بسیار عالی بود ما جز خون به دل کردن یوسف زهرا کاری نکردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.