از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۵۷ ب.ظ

زلزله...

خدایا کمی خانه تکانی خوب است...

در دل...

اگر می شود

در دلم  کمی زلزله بینداز...

تا به بهانه ی زلزله هم که شده...

آن را ترمیم کنم...



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

زلزله...

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۵۷ ب.ظ

خدایا کمی خانه تکانی خوب است...

در دل...

اگر می شود

در دلم  کمی زلزله بینداز...

تا به بهانه ی زلزله هم که شده...

آن را ترمیم کنم...

۹۱/۰۵/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۸)

امام خمینی(ره) در پیامی به شرح زیر آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری نمودند :‌

بسم اللّه الرحمن الرحیم؛ مسلمین ایران و جهان من در طى سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینى شدت بخشیده است، و بویژه در جنوب لبنان به قصد نابودى مبارزان فلسطینى، پیاپى خانه و کاشانه ایشان را بمباران مى کند.
من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى خواهم که براى کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.
و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و مى تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب، و طى مراسمى همبستگى بینالمللى مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان اعلام نمایند.
از خداوند متعال پیروزى مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.
والسلام علیکم و رحمةاللّه و برکاته .
سلام امیدوارم همینطوری ک تو تبریز زلزله شده ،دل ماهم تکانی بخورد...
ب سایت من هم سر بزنید خوشحال میشم
التماس دعا
می خواند زیارت و تو را یاد آمد

قلبش بشکست و لیتنا یاد آمد

ای خون خدا ! دوباره لبیک بخواه

از غزه شنید و کربلا یاد آمد...
سلام کم پیدایید؟
پاسخ:
سلام ....
سلام
مرسی از مطالب
آپم با" دلنوشت:پایان مهمانی "
التماس دعا ..
سلام دوست عزیز

" روزگار ما " با یه مطلب اجتماعی جدید بروز شد :
" حکایت پشت بام و شیرجه‌های انتحاریِ برخی ! "

خوشحال میشم سری بزنی... نظرتُ بگی... و توی نظر سنجیم شرکت کنی ...

در انتظار میزبانیت هستم...

روز خوبی داشته باشی .
شهید
از آن هنگام که در سپیده دم ازل هابیل در خونش رقصید یحیی سرش در طشت طلا بریده شد، بسیاری از پیامبران راستین حق با خونهایشان وضو ساختند، مرتضی فرقش در محراب شکافته شد، مجتبی جگرش از زهر پاره‌پاره شد، حُر در چاشتگاه عاشورا از چشمه مهر سیراب گردید، حبیب در هنگامه جنگ به وصال حبیب رسید و حسین (ع) در ظهر خونین عاشورا بدنش قطعه قطعه شد، شهادت معنی شد و شهید، بیت‌الغزل عاشقان حق گردید. هرجا که آزادی قدم نهاد شهادت به استقبال او آمد و همراه با آزادگان از سیاه‌چالهای مخوف قلدرانِ قداره‌بند تا ذروه‌های بلند معرفت در آئینه نورانی سحر لحظه‌لحظه حضور یافت و شهید قلب خونین سحر خیزان سربدار شد شهید ستاره‌ای پرفروغ در شبهای تاریک جاهلیت درعصر بی‌خبریها بود که با نامردمی‌ها و پستی‌ها به مبارزه پرداخت و به آلودگان خاک «نه» گفت.
در سپیده‌دم با خونش وضو گرفت و در فلق پس از نبردی جانانه مجنون‌وار به وصال معشوق خویش رسید.
در ره منزل لیلی که خطرهاست فزون
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی
در هشت سال دفاع مقدس مردان مرد از خطه‌های خون و شرف با کوله‌باری از حماسه و عشق و شور و شیدایی و سودایی در جهت پاسداری از احکام نورانی دین و در اطاعت از فرامین روح الله، سلاح ایمان بر دوش گرفتند و آن‌گونه جنگیدند که شجاعت پهلوانان حماسه‌ها در مقابل عظمت اینان رنگ باخت.
جای‌جای شلمچه، دهلران، دشت عباس، هویزه، خونین‌شهر، آبادان و کربلاهای ایران نور است همراه با صلابت رزمندگان سلحشور کفرستیز سحرخیز شب‌زنده‌دار.
سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی دارید خیلی خوشم اومد . من یک سایت کنکوری دارم امیدوارم که با من تبادل لینک کنید . منو به اسم "سوالات رایگان کنکور" لینک کنید و به من خبر بدید تا منم شمارو لینک کنم . ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.