از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶ ق.ظ

اهل...

اهل روضه ام...

مدرسه ام هیئت...

مشق هر شبم...

آب/بابا...

باباآب ندارد...

عمو آب نیاورده...

وآن مرد هنوز نیامده است...



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

اهل...

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶ ق.ظ

اهل روضه ام...

مدرسه ام هیئت...

مشق هر شبم...

آب/بابا...

باباآب ندارد...

عمو آب نیاورده...

وآن مرد هنوز نیامده است...

۹۱/۰۵/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۱)

سلام دوست عزیز! یکی از وبلاگ نویس های قدیمی دست به ابتکار عمل جالبی زده و میخواد یه وبلاگ خیلی بزرگ با یه آرشیو خیلی بزرگ از کتاب های پر کاربرد و جالب جمع کنه.اما این کار نیاز به تلاش بیش از یه نفر داره.من هم چون خیلی وقت پیش باهاش تو کار وبلاگ بودم دعوتم کرد.
منم وقتی بازدید فوق العاده وبش رو تنها تو روزهای اول دیدم به شوق اومدم و قبول کردم که کمکش کنم و الآنم دارم دنبال چندتا نویسنده حرفه ای مثل شما میگردم تا بتونیم یکی از جامع ترین وبلاگ های ایران رو بالا ببریم.
ایمیل مدیر این وب رو به همراه آدرس وب براتون درج کردم.اگه دوست دارید با ما باشید و حتی از درآمد حاصل از تبلیغات نیز سود ببرید با این ایمیل در ارتباط باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.