از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

زلزله!!!

زمین لرزید از
لغزش های من...!!!



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

زلزله!!!

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

زمین لرزید از
لغزش های من...!!!

۹۳/۰۵/۲۸ موافقین ۶ مخالفین ۰
الف میم

نظرات (۳)

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۳۷ میــرزا حکیـم
سلام

مختصر و مفید!

اینم حاشیه از ما:
..و آسمان بارید جای من!
سلام وبلگتون رو لینک کردم دوست داشتید به وبلاگ من سر بزنید
پاسخ:
علیک سلام

سپاس
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۴ مسافر88 آرام
از لغزش های بی شمار من...

سلام
دعامون کنین کمی کمتر بلغزیم ...
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
علیک سلام

محتاجیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.