از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

مهریه خونین

پیرزن عجوزه

مهریه ازدواجش

سر یرده 50 سرباز

سوری بود!!!



پی نوشت:

خودتان بخوانید.



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

مهریه خونین

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

پیرزن عجوزه

مهریه ازدواجش

سر یرده 50 سرباز

سوری بود!!!



پی نوشت:

خودتان بخوانید.

۹۳/۰۳/۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۱
الف میم

نظرات (۳)

سیذد شهیدان اهل قلم: راز قربت را یاران در قربانگاه بر سرهای بریده فاش می کنند ، و میان ما و حسین(ع) همین خون فاصله است.
از دل کثافاتی مثل جهاد نکاح و افکار منجمد، بهتر از این بیرون نمیاید
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.