از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

ان شاء الله روزی...

مدینه،

بقیع،

پنج گنبدِ طلا...


به به چه زیبا و

چه دیدنی...



نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

ان شاء الله روزی...

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

مدینه،

بقیع،

پنج گنبدِ طلا...


به به چه زیبا و

چه دیدنی...

نظرات (۳)

ان شاءالله ...
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۹ امیرعباس فرهادی
انشاء الله
هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم ؟

من اگر اینهمه بیدار نباشم چه کنم ؟

گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است

خونجگر از غمت ای یار نباشم چه کنم ؟

عده ای بر سر آنند اسیرت نشوند

من بر آنم که گرفتار نباشم چه کنم ؟

تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم ؟

راستی ، اینهمه بیمار نباشم چه کنم ؟

چهارده بار خدا عاشق تو شد

من اگر عاشق روی تو یکبار نباشم چه کنم ؟

ابرویت تیغ مصری است که جان میطلبد

به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم ؟

خواستم نام مرا هم بنویسند همین

سر بازار خریدار نباشم چه کنم ؟

من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا

فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم ؟

حمید رضا برقعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.