از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

/صلوات/
يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ

پشت و پناه من

خدایا...
کجایی؟!؟

می خواهم به تو
پشت کنم!!!

بین این جماعت
فقط پشتم
به تو گرم است...


نوشته شده توسط الف میم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
از یاد رفته ها ـــالف میمـــ

جهل

کاری می کند

با انسان...

که در شب قدر

امام خود را

بقتل برسانی

برای"ثواب"بیشتر!!!

ابن ملجم نمونه اش....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس کانال
alefmimchannel@

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
    پا!!!
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۶، ۰۶:۲۴ - ماه تی تی
    هعیییی
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۲ - ABOLFAZL :.
    دقیقا
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳ - محمد روشنیان
    شاید
آنانكه با ما پيوند زدند

پشت و پناه من

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ
خدایا...
کجایی؟!؟

می خواهم به تو
پشت کنم!!!

بین این جماعت
فقط پشتم
به تو گرم است...

نظرات (۲)

سلام
بانوی باحجابی داشت در یکی از سوپرمارکتهای زنجیرهای در
فرانسه خرید میکرد؛ خریدش که تمام شد برای پرداخت رفت
پشت صندوق. صندقدار زنی بیحجاب و اصالتاً عرب بود.
صندوقدار نگاهی از روی تمسخر به او انداخت و همینطور که
داشت بارکد اجناس را میگرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به
گوشه میز میانداخت. اما خواهر باحجاب ما که روبنده بر چهره
داشت خونسرد بود و چیزی نمیگفت و این باعث میشد صندوقدار
بیشتر عصبانی شود !
بالاخره صندوقدار طاقت نیاورد و گفت : ‏« ما اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم و
این نقابی که تو روی صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید ! ما اینجا
اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش گذاشتن دین و تاریخ ! اگه میخوای دینت رو نمایش بدی یا
روبنده به صورت بزنی برو به کشور خودت و هر جور میخوای زندگی کن«!
خانم محجبه اجناسی رو که خریده بود توی نایلون گذاشت، نگاهی به صندقدار کرد … روبنده را از چهره
برداشت و در پاسخ خانم صندوقدار که از دیدن چهرهٔ اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود گفت :
‏« من جد اندر جد فرانسوی هستم … این دین من است و اینجا وطنم … شما دینتان را فروختید و ما
خریدیم

در پناه خدا،،،یا مهدی مدد
پاسخ:
علیکم سلام
http://media3.afsaran.ir/siliVKxm.jpg
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.